петък, 25 април 2014 г.

ДУНАПРЕНОВ КЕКС (с пшенично нишесте )

ДУНАПРЕНОВ  КЕКС

ПРОДУКТИ :
5 яйца ( по възможност домашни )
захар- 210 гр.
210 гр- пшенично нишесте-3 пакетчета и половина (аз използвах на фирма Радиком - от 60 гр.)
1 бакпулвер
2 ванилии
пудра захар за поръсване
Яйцата се разбиват със захарта.(капвам няколко капки лимонов сок) Към яйчената смес постепенно се добавя пшеничното нишесте – пресято заедно с бакпулвера , слага се и ванилията.Не използвайте царевично нишесте – (аз пробвах вече и нищо не стана с кекса ) Сместа се изсипва в намазана с олио или зехтин и набрашнена кексова форма . Фурната се загрява предварително на 180 градуса около 25-30 мин. с вентилатор. Като изстине се изважда от формата и се поръсва обилно с пудра захар.Кексът става много пухкав и лек.
ДА ВИ Е СЛАДКО!
 Ще се радвам ако имате време да посетите музикалния канал на Севдалина и Валентин Спасови -  https://www.youtube.com/channel/UCaCIS6R4QlOozo1u0Yp-DkA

4 коментара:

  1. Очень интересное блюдо, надо попробовать. С уважением Клавдия

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубав и вкусен яла съм но за съжаление в момента не мога да си го направя защото се намирам в Гърция а тук има само царевично брашно обаче си записах рецептата и ще искам да ми изпратят няколко пакетчета от БГ и ще си го спретна.Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Някои дами във фейсбук споделиха, че са го правили и с царевично, но при мен не се получи и аз вече няма да опитвам.

      Изтриване