сряда, 12 ноември 2014 г.

БАНИЦА С ГОТОВИ КОРИ В КЕКСОВА ФОРМА

БАНИЦА С ГОТОВИ КОРИ В КЕКСОВА ФОРМА
(бърза, лесна и много вкусна е тази баница)
Необходими родукти:
400 г фини кори
300 г краве сирене
7 яйца
1 бакпулвер
60 г масло, което се разтопява
60 мл зехтин или олио
200 мл газирана вода
(С изброените продукти, които съм си нагласила според моя вкус и този на семейството ми правя баница с готови кори, които набирам като хармоничка и заливам със сместа. Тази баница я изпичам в правоъгълната тавичка от фурната.) Рязането на  лентички от готовите кори съм виждала в гръцко кулинарно предаване, но там  сместа беше за сладкиш, който не съм правила още.


Начин на приготвяне:
Точените кори (така както са навити на руло ) се режат на ивици около 1 см.
Разлистват се хубаво и се поръсват с разтопеното и горещо масло.
Разбиват се яйцата, добавят се натрошеното сирене, зехтина, бакпулвера и газираната вода.
Разбърква се и се добавят разлистените кори.  Трябва  добре да се потопят   в сместа, която трябва да се обърка много добре. Не трябва да има слепени лентички!!!
Намазва се  формата за кекс (аз използвах голяма форма, която ми е подарък от Гърция) и се изсипва сместа.
Пече   се в нагорещена фурна на 180 С - 15 мин с включен вентилатор и още 20-25 без вентилатор.

3 коментара: